Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε λίγο πριν τις 05:00 τα ξημερώματα, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του σταθμού των ΚΤΕΛ Κηφισού.
Το δυστύχημα προκλήθηκε όταν Ι.Χ., για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, ''καβάλησε'' το διαχωριστικό διάζωμα, έσπασε την προστατευτική μπάρα και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί σφοδρά με διερχόμενο φορτηγό και στη συνέχεια με ένα ακόμη όχημα.
Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Τροχαίας, ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, καθώς και 4 οχήματα της Πυροσβεστικής με 12 άντρες, οι οποίοι απεγκλώβισαν τον οδηγό του οχήματος.
Σύμφωνα με την Τροχαία ένα άτομο έχει χάσει τη ζωή του από τη σύγκρουση.
Από τις 06:25 η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Λαμία διεξάγεται κανονικά, καθώς άνδρες της Τροχαίας επέτρεψαν τη διέλευση των οχημάτων, η οποία προηγουμένως είχε απαγορευτεί.
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου