Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

Τα Τουρκικά ΚΤΕΛ «αλωνίζουν» στην Ελληνική Θράκη εξυπηρετώντας Έλληνες μουσουλμάνους!



Προσφορά δημοσίων σχέσεων στην Άγκυρα;

Την αλλαγή του δρομολογίου του λεωφορείου της τουρκικής εταιρείας Metro, που κάνει τη γραμμή Κωνσταντινούπολης – Θεσσαλονίκης για να εξυπηρετηθούν μουσουλμάνοι της Ελληνικής Θράκης, καταγγέλλει ο καθηγητής Πανεπιστημίου Αθ. Αγγελόπουλος, με επιστολή του προς την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη και τους υπουργούς Μεταφορών Ευρυπίδη Στυλιανίδη και Μακεδονίας – Θράκης Σ. Καλαφάτη.
Όπως αναφέρει στην επιστολή του ο κ. Αγγελόπουλος, στο δρομολόγιο της 4ης Αυγούστου το λεωφορείο, μετά την Αλεξανδρούπολη αντί να πάει προς Κομοτηνή – Καβάλα – Θεσσαλονίκη, έκανε παράκαμψη και πέρασε από Μέστη, Σάπες και Ίασμο για να αποβιβάσει μουσουλμάνους. Ο οδηγός στις διαμαρτυρίες των επιβατών είπε ότι εκτελεί εντολές.
Χαρακτηριστικά ο κύριος Αγγελόπουλος στην επιστολή του αναφέρει:
«Αποτέλεσμα της απαράδεκτης αυτής παρακάμψεως ήταν οι επιβάτες για Κομοτηνή, Ξάνθη και Καβάλα, μουσουλμάνοι και χριστιανοί, να φθάσουν στους προορισμούς τους πολύ καθυστερημένα, εκνευρισμένοι, εμείς δε του τελικού και κύριου προορισμού να καταλήξουμε στην Θεσσαλονίκη μετά 12ωρο πορείας. Η Εγνατία Οδός για μας αχρηστεύθηκε εκ των πραγμάτων.
Στις μεταξύ μας, των επιβατών, συζητήσεις για την απρεπή αυτή συμπεριφορά του δρομολογίου, ζεύγος από την Ίμβρο, που πήγαινε στην Κομοτηνή για επίσκεψη συγγενών, μας εξέφραζε την αγανάκτηση για την μεγάλη ταλαιπωρία που υφίστανται οι Ίμβριοι κάθε φορά που έρχονται στην Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή, με το να υποχρεώνονται από Ίμβρο να μεταβαίνουν πρώτα με πλοίο στο Τσανάκαλε και από εκεί μέσω Κεσάνης κ.λ.π. να φθάνουν στον τελικό προορισμό. Ταλαιπωρία μίας ημέρας.
Το ίδιο υφίστανται και οι απόδημοι Ίμβριοι, που το καλοκαίρι ή άλλες περιόδους του χρόνου πηγαίνουν στα πατρογονικά τους σπίτια στα χωριά τους στην Ίμβρο. Η λειτουργία θαλασσίου δρομολογίου Αλεξανδρουπόλεως – Σαμοθράκης – Ίμβρου, που κάποτε υπήρχε, θα ήταν αποτελεσματική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση όλων των κατοίκων, Ελλήνων, Τούρκων και άλλων τουριστών, της Ίμβρου, γιατί συντομότατα θα έφθαναν στους προορισμούς τους στην Ελληνική Θράκη, αποφεύγοντας το πέταλο Ίμβρος – Τσανάκαλε – Κεσσάνη. Η Τουρκία αρνείται τη γραμμή, με το αιτιολογικό ότι η θαλάσσια εκείνη περιοχή είναι αυστηρά απαγορευμένη στρατιωτική ναυτική ζώνη. Παρ’ όλο που το νησί έχει αναπτυχθεί πολύ τουριστικά και συγκοινωνιακά για την εξυπηρέτηση Τούρκων πολιτών. Γι αυτούς δεν υφίσταται ναυτικός αποκλεισμός;
Με το συγκεκριμένο ερώτημα ο καθηγητής κύριος Αγγελόπουλος κλείνει την επιστολή του, αφήνοντας όμως αίολο έναν σωρό άλλων ερωτημάτων, που έχουν να κάνουν με την δικαιοδοσία αλλαγής δρομολογίου –που γίνεται σε όλα τα δρομολόγια- του τουρκικού λεωφορείου. Με ποιο δικαίωμα γίνεται αυτή η παράκαμψη; Έχει δηλώσει η τουρκική εταιρεία την αλλαγή δρομολογίου ή είναι ενέργεια για την εξυπηρέτηση των επιβατών-πελατών της με τη σιωπηρή συναίνεση των αρμοδίων υπουργείων; Έχει υπολογισθεί η οικονομική ζημία που επέρχεται σε Ελληνικούς κλάδους μεταφοράς πολιτών (π.χ. ταξί, Ελληνικά ΚΤΕΛ); Τι αντίτιμο έχει εισπράξει το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών για την παροχή αυτή που προσθέτει στις δημόσιες σχέσεις προς τους μουσουλμάνους της Ελληνικής Θράκης, αλλά και ενδυναμώνει την αίγλη της Τουρκίας στο εσωτερικό της Ελλάδας;
Κυρία Μπακογιάννη και κύριε Παυλόπουλε, είστε επιτέλους σε θέση να απαντήσετε σε απλά ερωτήματα; Αποφεύγουμε να σας υποβάλλουμε δύσκολα γιατί απαιτούνται ειδικές πολιτικές ικανότητες αλλά και γνώσεις που προφανέστατα λείπουν από το βιογραφικό σας. Επιτέλους, εάν δεν είστε σε θέση να ανταποκριθείτε σε διαδικαστικά ζητήματα, για ποιόν λόγο συνεχίζετε να βρίσκεστε στις θέσεις σας; Απλά για την «καρέκλα»;
Κωνσταντίνος


Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου