ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ.
* Δεν μπορώ να καταλάβω, ωστόσο, πώς γίνεται συζήτηση συνεργασίας με το ΚΚΕ, όταν η πρόταση εξουσίας που καταθέτει αυτό το κόμμα είναι η γνωστή εδώ και δεκαετίες κι όταν εν έτει 2009 αποκαθιστά τον Στάλιν.
- Είναι γεγονός ότι θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να συνυπάρξουμε με το ΚΚΕ σε μια μετεπαναστατική κυβέρνηση που θα είχε ως στόχο........... να εγκαθιδρύσει τη σοσιαλιστική εξουσία. Γιατί σε μια τέτοια περίπτωση ή το ΚΚΕ θα άλλαζε γραμμή και θα υιοθετούσε το δημοκρατικό δρόμο ή εμείς θα σπάγαμε πέτρες σε κάποια εξορία. Εξ όσων γνωρίζω, όμως, ένα τέτοιο ενδεχόμενο οικοδόμησης του σοσιαλισμού ή της λαϊκής εξουσίας, όπως λέει το ΚΚΕ, δεν είναι ορατό στο άμεσο μέλλον. Πριν, λοιπόν, φτάσουμε στο σημείο να χωρίσουμε τα τσανάκια μας για το μείζον θέμα της οικοδόμησης του σοσιαλισμού, πρέπει να αντισταθούμε στον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό που βιώνουμε σήμερα και μάλιστα στην πιο επιθετική εκδοχή του. Το ζητούμενο, λοιπόν, σήμερα είναι να οργανώσουμε αντιστάσεις, να πετύχουμε νίκες υπέρ των εργαζομένων και εις βάρος του κεφαλαίου. Σε αυτό το πλαίσιο μπορούμε πιστεύω και με το ΚΚΕ να έχουμε κοινό βηματισμό, σε συγκεκριμένη ατζέντα όπως τα εργασιακά, το περιβάλλον, οι μετανάστες, αλλά και με όλους όσοι συμφωνούν ότι πρέπει να ανατραπεί ο νεοφιλελευθερισμός.
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου