Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Μήπως θα πρέπει να δηλώσω πολιτικός πρόσφυγας


Μήπως θα πρέπει να δηλώσω πολιτικός πρόσφυγας, πεινασμένος και ατιμασμένος, για να με λυπηθεί ο υπουργός Προστασίας του (ξένου) Πολίτη ή ο άλλος υπουργός που με θέλει να ψηφίσω στις επόμενες δημοτικές εκλογές;
Μήπως άραγε θα πρέπει να πουλάω παράνομα cd, να εκδίδω στην πορνεία κάποιες αλλοδαπές ή να εμπορεύομαι διάφορες «σκόνες»;
Πρέπει να γίνω λαθρομετανάστης κατεπειγόντως...
Πείτε μου, κάποιος από όλους εσάς, που πρέπει να πάω; Είναι η ευκαιρία μου να πάρω όλα όσα ποτέ δεν ονειρεύτηκα, αλλά εδώ, στην Ελλάδα, μου τα προσφέρουν μόνο αν είμαι λαθρομετανάστης. Και τα καλύτερο από όλα είναι πως τα προσφέρουν μόνο στους λαθρομετανάστες, ως αποκλειστική «υπηρεσία»…
Θέλω να γίνω κι εγώ λαθρομετανάστης στη χώρα που με γέννησε, με πούλησε και με αγόρασε, στη χώρα που με εξευτέλισε και αφού με εκμεταλλεύτηκε με πέταξε σαν στυμμένη λεμονόκουπα στα σκουπίδια.
Θέλω να γίνω λαθρομετανάστης στον τόπο που οι προγονοί μου αγωνίστηκαν να κρατήσουν δικό τους, αλλά σήμερα κάποιοι άλλοι τον παραδίδουν ελέω ψήφων και… «ανθρωπισμού» στους «δυστυχείς» λαθρομετανάστες…
Θέλω κι εγώ μία ευκαιρία, έστω και σαν λαθρομετανάστης. Θέλω την ευκαιρία που δεν μου δόθηκε ποτέ, σε όλα τα χρόνια που ήμουν Έλληνας πολίτης… Είναι άραγε τόσο κακό να θέλω να εξασφαλιστώ δηλώνοντας λαθραίος μέσα στην ίδια μου την πατρίδα;
Κύριε πρωθυπουργέ, κύριε υπουργέ Προστασίας του (ξένου) πολίτη, αιτούμαι της επίσημης μεταβολής μου από έλληνα πολίτη σε λαθρομετανάστη. Το αιτούμαι επειδή η χώρα μου, η πατρίδα μου, η κυβέρνησή μου με κυνηγάει και σκοπεύει στην ολοκληρωτική εξαφάνισή μου.
Η ικανοποίηση του αιτήματός μου πρέπει να είναι άμεση, για να μπορέσω επιτέλους να νιώσω την έννοια της δημοκρατίας σε αυτό το κράτος, αλλά και για να απολαύσω πλέον την ισότητα και την ισονομία μεταξύ των πολιτών, που τόσο πολύ έχω στερηθεί λόγω των λατρευτών σας λαθρομεταναστών…
Αφήστε με να πάψω να είμαι ένα δυστυχισμένο κορόιδο, ένας χωρίς μέλλον έλληνας και κάντε με επιτέλους έναν ευτυχισμένο και με λαμπρό μέλλον λαθρομετανάστη μέσα στο ίδιο μου το σπίτι...
Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου