Από την ειδησιογραφία: " Γράφει η Καθημερινή: Περισσότερα από 50 εκατομμύρια ευρώ θα χρειασθεί να καταβάλει, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α.Ε.) για την εθελουσία έξοδο 300 περίπου εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να ικανοποιηθούν τα αιτήματα συγκεκριμένης ομάδας εργαζομένων και να επέλθει η εργασιακή ειρήνη. "
Δηλαδή 167.000 έκαστος!!!!! Πληρώνει καλά ο συνδικαλισμός τελικά....Κορόϊδο φορολογούμενε πλήρωνε τους φόρους σου για να τους μασουλάνε σε παχυλές αποζημιώσεις οι αργόμισθοι συνδικαΛΗΣΤΕΣ. ΕΥΓΕ στους εκβιαστές!
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου