"Σε σχέση με ανάρτησή σας, θα ήθελα να απαντήσω στον φίλο, διότι είμαστε στο χώρο του επίπλου.Καλά σας κάνουν όλες αυτές οι εταιρίες SATO,Ikea και άλλοι "μεγαλο-μαγαζάτορες", αφού αντί να προτιμήσετε τα παλιά, παραδοσιακά και Ποιοτικά καταστήματα, με την προσωπική...
εξυπηρέτηση, (αποκλειοντας τους απατεώνες κι εκεί βέβαια...), πηγαίνετε όλοι σα ρομπότ σε αυτά τα ολιγοπώλια και σας φέρονται σα να είστε ένα τίποτα!Και πληρώνετε τα τούρκικα και κινέζικα σαλόνια σαν..."ποιοτικές ευκαιρίες!"Ξυπνήστε !!Οταν κάποτε κλείσουν όλοι οι μικροί, εάν εσείς δεν βοηθάτε, τότε θα σας γ............ν χωρίς σάλιο!Οπως τα "μεγάλα" και "σύγχρονα" super markets, για τα οποία έλεγαν πριν από 20 χρόνια ότι θα ψωνίζουν όλοι πολύ φθηνά και ποιοτικά!"
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου