Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Διαβάστε πως ξεμπρόστιασαν τον Αγκό σε μπλογκ αντιεξουσιαστών και τον διέγραψαν

Ζητώ τη διαγραφή του/της N. Αgo από τα Καπέλα στα Φώτα

Όπως οι administrators του blog γνωρίζουν, από την αρχή ήμουν αντίθετος στο να κάνουμε δεκτή την αίτηση του/της N. Ago στα Kαπέλα στα Φώτα, για λόγους που μόνο το έστιγκτό μου μου υπέβαλλε και που είναι οι ίδιοι που με έκαναν τόσον καιρό να μην ασχολούμαι με το blog του και όσα γραφο-λέει εκεί.

Επειδή όμως, τελευταία υπέπεσε στην αντίληψή μου ο προκατειλημμένος τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τους άλλους bloggers και επιλεκτικά προσπαθεί να ενσπείρει διχόνοιες , θα ήθελα, με το δικαίωμα του admin, να ζητήσω τη διαγραφή του από τα Καπέλα – αφού προσωπικά με χαλάει να βλέπω να ποστάρει εδώ.

Απλά πράγματα:

1.
Όταν απευθύνομαι στον Μητσάκο, δεν τον αποκαλώ «o/η κουσούρι», στον Πασκάλ «o/η Αμπελοφιλοσοφίες» κ.ο.κ. αλλά με το nickname του, σωστά;

Οτιδήποτε άλλο είναι προσβλητικό, και ο/η N. Ago δεν δίστασε να το κάνει όχι μόνο στο blog του όπου έχει κάθε δικαίωμα, αλλά και μέσα στο ίδιο το blog του Σκοπευτή.

Ο ίδιος το δικαιολογεί γράφοντας «Το ο/η πήγαινε στο ότι παρακολουθώντας το μπλογκ σας(που μάλιστα έχω και στα λινκ μου) κάποτε έγινε μια συζήτηση περί του φύλου σας».

Η γνώμη μου: μαλακίες στο τετράγωνο.
Τότε στα ομαδικά blog πώς θα αποκαλούσατε τον κάθε χρήστη, πανέξυπνε; "Ο/η Καπέλα στα Φώτα"; Κουτοπονηριές αλλού.
Είθισται να αποκαλείς κάποιον χρήστη με το νικ που βλέπεις. Είναι άμεσο, εύκολο, αυτονόητο και πρακτική του Ίντερνετ από το 1950 που δεν υπήρχαμε.

2.
Σχετικά με την Ακαδημία των Επιστημών στην Αλβανία που μας γάνωσε το μυαλό όλον αυτόν τον καιρό, εμφανίζεται σε προηγοιύμενο ποστ του με τίτλο «Να λουφάξω δηλαδή?»
να γράφει ότι
«Αφού σας ευχαριστήσω όλους όσους ανταποκρίθηκαν και ανταποκρίνονται στην παράκληση μου για την διάδοση της είδησης που αφορά το κλείσιμο της Ακαδημίας Επιστημών της Αλβανίας, θέλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα, και με αφορμή ένα πολύ πικρό σχόλιο του/της μπλογκερ «Ελεύθερος Σκοπευτής»…
Η κουτοπονηριά συνεχίζεται γιατί:
όσα ακολουθούν από κάτω,
- έχουν να κάνουν με τους συμπατριώτες του και όχι με το blog του Ελέυθερου Σκοπευτή.
- Με την Αλβανία και όχι με την Ατλαντίδα, όπου κατοικοεδρέυουμε οι Ελ. Σκοπευτές.
- Με οτιδήποτε άλλο και όχι με τη Mantalena.
Τι το φοβερό του είχε απαντήσει η Mantalena στο spam comment του;ΤΟ copy-παστάρω από εδώ

Μantalena said...
N. AGO>>
Spam πολιτική ορθότητα; Μ' έστειλες. Αφήνω το asxeto comment σου για καθαρά ανθρωπιστικούς λόγους. Yπάρχουν και τα mail ξέρεις."

____________________________________________
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω γιατί ο συγκεκριμένος/η blogger ασχολείται με τη Mantalena (αλλά εικάζω - και πιστέψτε με είναι οι ίδιοι λόγοι που με έκαναν να μην τον θέλω στα Καπέλα από την αρχή).

Ωστόσο, αυτό που αποσιωπάται εδώ είναι ότι και άλλοι bloggers εκφράστηκαν και με πιο αιχμηρό σκεπτικισμό απέναντι στη spam ενασχόληση του/της N.Ago – απ’ όσους μπορώ να θυμηθώ, ο Αθήναιος, ο Ακίνδυνος, ο Σεξ+Πυρ … (διορθώστε με αν κάνω λάθος)

Αλλά αυτό το οποίο άρδην βαφτίζεται ως «πικρό σχόλιο του / της Ελ. Σκοπευτή (μη χέσω),
δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ μπροστά σε αυτό που του είχε απαντήσει
ο ίδιος ο συμπατριώτης του, ο Γκαζμέντ Καπλάνι εδώ: "Να με συγχωρέσουν οι φίλοι μου, αλλά αυτό το ποστ είναι εκτός τόπου εδώ πέρα.
Όσο για την Ακαδημία Επιστημών δεν ξεχνώ πως στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας πρωτοστατούσε η Σερβική Ακαδημία Επιστημών, ενώ η Αλβανική πέρσι ασχολιόταν "με την λύση του αλβανικού ζητήματος".
Τέτοιοι "επιστήμονες" συμπεριφέρονται σαν πατέρες του έθνους, είναι άκρως συντηρητικοί και εθνικιστές, ασχολούνται με όλα εκτός απο πραγματική επιστήμη. Είναι "Ακαδημίες Μυθολογίας" και όχι Επιστημών για την ακρίβεια.
Απο εκεί και πέρα ο (να μη τον χαρακτηρίσω τώρα γιατί έχω πάρει ανάποδες) Μπερίσα την κλείνει γιατί προφανώς θέλει να ιδρύσει κάτι παρόμοιο αλλά που να είναι του χεριού του. Καραγκιοζιλίκια του υπαρκτού σε συνθήκες άγριου καπιταλισμού! Συγγώμη αλλά αυτή είναι η γνώμη μου"

[οι υπογραμμίσεις - bold, δικές μου / την απάντηση του Καπλάνι μπορείτε να τη δείτε στα comments
εδώ]
Δεν με αφορά καθόλου πόσοι bloggers πίστεψαν τον/την N. Ago
ούτε αν η Unesco όπου προτειναν ορισμένοι να προσφύγει η αλβανική διανόηση θα δικαίωνε
μια *Ακαδημία* που ασχολείται με το "Αλβανικό ζήτημα" και άλλους "εθνικούς στόχους".

Αυτό που με αφορά, είναι ότι δεν τον/την θέλω στα Καπέλα.
Για τους λόγους αυτούς,
θεωρώ τουλάχιστον ύποπτη την όλη συμπεριφορά του/της N. Αgo και ζητώ τη διαγραφή του εν λόγω χρήστη.
Δείτε και μερικά σχόλια...
At 10:39 πμ, Blogger The Motorcycle boy
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να χαλιόμαστε. Και δεν χρειάζεται να ζητάς την διαγραφή του εφόσον είσαι αντμιν (και όχι απλός contributor που δεν έχεις, τεχνικά, τη δυνατότητα να διαγράψεις). Τον σβήνεις, εξηγείς τους λόγους και αν κάποιος από τους υπόλοιπους διαφωνεί -εκφράζει την άποψή του και δικαιούται να ζητήσει ακόμα και την δική σου διαγραφή. Έτσι το καταλαβαίνω εγώ.
Δεν μπαίνω καθόλου στο θέμα της διαφωνίας σας -έχω εκφράσει την άποψή μου στο blog του N.Ago -τέλος.
Θέλω μόνο να ζητήσω συγνώμη από τους υπόλοιπους γιατί, ενώ οι γνώμες των αντμιν ήταν, από την αρχή, 5-2 (και τα υπόλοιπα 'λευκά') υπέρ του να ΜΗΝ μπει ο N.Ago στα Καπέλα -εγώ του έστειλα πρόσκληση. Μαλακία μου.
At 10:44 πμ, Blogger Summertime
χαλάστηκα γιατί είδα το comment του Καπλάνι. Είναι τουλάχιστον ύποπτο το πώς επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί όλο αυτό το ζήτημα με τη γείτονα χώρα.
Και μπορεί εγώ να μην το έχαψα (έχω μάθει να είναι σκεπτικός πλέον απέναντι σε όλους αυτούς τους αυτόκλητους σωτήρες), αλλά μου κάνει εντύπωση ακόμη μια φορά πώς η αλήθεια -που αναφέρει ο Καπλάνι στο σχόλιό του- *καταφέρνει* να κάνει το λιγότερο θόρυβο...

"Αλβανικό ζήτημα"; Με συμμετοχή όλης της ελληνικής μπλογκόσφαιρας;
Εύγε.
At 10:55 πμ, Blogger Cherryfairy
καλά κάνετε,αλλά μήπως αυτό επιδιώκει;Να γίνει ήρωας λόγω διαγραφής;

At 12:49 πμ, Blogger N.Ago
Summertime:Δημοκρατη μου εσυ!
Θα διαγράφατε τόσο εύκολα έναν Έλληνα;
At 9:42 πμ, Blogger Summertime
Κάνουμε διαγωνισμό δημοκρατικότητας και δεν το κατάλαβα;
Σιγά μην απολογηθώ κιόλας.

Ελπίζω να μην εκνευρίστηκες πάλι. Καλές γιορτές.

Ασήμαντα είναι όλα αυτά, αγαπητέ/ή N. Ago.
At 10:33 πμ, Blogger N.Ago
Έτσι μπράβο! Τώρα έδειξες ακριβός το πρόσωπο που έκρυβες με τη μαύρη κουκούλα σου! Αυτό και μόνο, μου φτάνει. Άρα, δεν περιμένω απάντηση στην ερώτησή μου.
Εύγε!

At 12:25 πμ, Blogger Summertime
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ...
(το σχόλιο του Καπλάνι, στο οποίο δεν απάντησε ποτέ ο/η N. Ago)

"Να με συγχωρέσουν οι φίλοι μου, αλλά αυτό το ποστ είναι εκτός τόπου εδώ πέρα.
Όσο για την Ακαδημία Επιστημών δεν ξεχνώ πως στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας πρωτοστατούσε η Σερβική Ακαδημία Επιστημών, ενώ η Αλβανική πέρσι ασχολιόταν "με την λύση του αλβανικού ζητήματος". Τέτοιοι "επιστήμονες" συμπεριφέρονται σαν πατέρες του έθνους, είναι άκρως συντηρητικοί και εθνικιστές, ασχολούνται με όλα εκτός απο πραγματική επιστήμη. Είναι "Ακαδημίες Μυθολογίας" και όχι Επιστημών για την ακρίβεια.
Απο εκεί και πέρα ο (να μη τον χαρακτηρίσω τώρα γιατί έχω πάρει ανάποδες) Μπερίσα την κλείνει γιατί προφανώς θέλει να ιδρύσει κάτι παρόμοιο αλλά που να είναι του χεριού του. Καραγιοζιλίκια του υπαρκτού σε συνθήκες άγριου καπιταλισμού! Συγγώμη αλλά αυτή είναι η γνώμη μου..."

By Gazmend Kapllani, at 9:47 μμ
At 4:38 πμ, Anonymous Ανώνυμος
Καλά κάνατε που θέλατε να διαγράψετε τον Ν. Αγκο. Το άτομο είναι πέρα για πέρα ανθέλληνας και επικίνδυνος. Το ίδιο και ο φίλος του ο Καπλάνι. Όχι επειδή είναι Αλβανοί αλλά είναι ξεκάθαρο πια ότι μεθοδεύουν το αλβανικό ζητημα το ανύπαρκτο ζήτημα των Τσάμηδων.

θα διεκδικήσουν εδάφη εις βάρος της χώρας μας τώρα μόλις πάρουν την ιθαγένεια και κάνουν κομμα Αλβανοφώνων, χωρίς να τους ενδιαφέρει ότι η Β. Ήπειρος είναι πέρα για πέρα ελληνική όπως μαρτυρούν οι αρχαιότητες που υπαρχουνε εκεί για περισσότερο από 4000 χρόνια. Οι Τσάμηδες έσφαζαν τους Έλληνες το 40, είχαν συμμαχήσει με τους Γερμανούς. Είχαν σκοτώσει πολλούς Έλληνες και δικαστηκαν σαν εγκληματίες πολέμου ερήμην, είχαν ήδη φύγει για να γλυτώσουν την οργή των Ελλήνων.

Ο ρόλος των 2 Αλβανών είναι ύποπτος. Ο Καπλάνι επρόκειτο να απελαθεί το 2003 ως άτομο που είναι εποικίνδυνο για την εθνική μας ακεραιότητα. Μετά έπεσαν τα μεγάλα μέσα από Συριζα και αμερικάνικη πρεσβεία κι έμεινε.
Ο Αγκο σπέρνει διχόνοιες από όπου κι αν περάσει. Αυτός που δεν τον ήθελε από ένστικτο, έκανε πολύ καλά.
Γεια σας.

http://click-a.blogspot.com/2006/12/n-go.html

ΑΠΟhttp://eglimatikotita.blogspot.com/2010/03/blog-post_7471.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου