Πάνω από 100.000 Αυστραλοί φιλότεχνοι επισκέφθηκαν το Εθνικό Μουσείο της Αυστραλίας στην Καμπέρα και το Μεταναστευτικό Μουσείο της Αδελαίδας για να δουν φωτογραφική έκθεση, με θέμα πώς οι Έλληνες "πουλούσαν" το αμερικανικό όνειρο στους… Αυστραλούς!
Τώρα η έκθεση αυτή ...
μεταφέρεται στο πολιτειακό κοινοβούλιο της Βόρειας Επικράτειας όπου θα λειτουργεί από τις 10 Μαΐου έως τις 20 Ιουνίου.
Ο τίτλος της έκθεσης: "Πουλώντας το Αμερικανικό Όνειρο: Τα Ελληνικά Καφενεία της Αυστραλίας" και διοργανωτές ήταν ο Λέορναντ Ζανιζέφσκι, ιστορικός, που εργάζεται στο τμήμα Νεότερης Ιστορίας του Πανεπιστημίου Μακουάρι (Macquarie) του Σίδνεϊ, και η καταξιωμένη φωτογράφος Έφη Αλεξάκη.
Η έκθεσή τους, όπως λέει η κ. Αλεξάκη, επιδιώκει "να αποκαλύψει σε όλες τις διαστάσεις μια Αυστραλία που όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά, αλλά που η διαδικασία και η πορεία της ανάπτυξής της έχει πολύ λίγο κατανοηθεί. Γιατί πολύ λίγοι γνωρίζουν ότι σε αυτή τη διαδικασία ανάπτυξης οι Έλληνες της Αυστραλίας και τα ελληνικά καφενεία έχουν παίξει έναν πολύ ζωτικό και γι' αυτό πολύ σημαντικό ρόλο".
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου