
"Είμαστε αναίσθητοι και απολίτιστοι σε ότι αφορά την στάση μας απέναντι στους νόμους και στους πεζούς
Πληρώσαμε τόσα εκατομμύρια για πεζοδρόμηση και για κολωνάκια και το αποτέλεσμα είναι αυτό...
Στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου όχι μόνο τσάκισαν τα κολωνάκια ώστε να μπορούν να περνάνε με τα αυτοκίνητα από τον πεζόδρομο ως το Θησείο αλλά έβαλαν και τσιμέντο
στις τρύπες για να μην μπορεί εύκολα κάποιος να ξαναβάλει τα κολωνάκια
Ντροπή μας "
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου