Τελικά κάποιοι εφοριακοί πρέπει να καταταγούν στους πιο τυχερούς ανθρώπους της Ελλάδας, καθώς κέρδιζαν διαρκώς λαχεία! Αυτό επισημαίνει ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής στην εφημερίδα «Ημερήσια», αναφέροντας ότι οι εφοριακοί αγόραζαν λαχεία που είχαν κερδίσει διάφορα ποσά δίνοντας προμήθεια ακόμα και 10%, ώστε με αυτό τον τρόπο να νομιμοποιούν τα παράνομα εισοδήματά τους. Το ίδιο αναφέρει ο Λ.Ρακιντζής ότι γίνεται και με την πώληση ομολόγων και μετοχών, για τις οποίες κανείς δεν πρόκεται να ρωτήσει με τί χρήματα αποκτήθηκαν.
http://www.newsblog.gr
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 9 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου