Τελικά κάποιοι εφοριακοί πρέπει να καταταγούν στους πιο τυχερούς ανθρώπους της Ελλάδας, καθώς κέρδιζαν διαρκώς λαχεία! Αυτό επισημαίνει ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής στην εφημερίδα «Ημερήσια», αναφέροντας ότι οι εφοριακοί αγόραζαν λαχεία που είχαν κερδίσει διάφορα ποσά δίνοντας προμήθεια ακόμα και 10%, ώστε με αυτό τον τρόπο να νομιμοποιούν τα παράνομα εισοδήματά τους. Το ίδιο αναφέρει ο Λ.Ρακιντζής ότι γίνεται και με την πώληση ομολόγων και μετοχών, για τις οποίες κανείς δεν πρόκεται να ρωτήσει με τί χρήματα αποκτήθηκαν.
http://www.newsblog.gr
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου