"Στην Ροδο το Zentih στις 19 Μαιου έδεσε άψογα χωρίς προβλήματα γιατί απλώς ολοι οι επιχειρηματίες του νησιού φρόντισαν να μην έχουν προβλημα οι τουρίστες-το μοναδικό εισόδημα του νησιού-από τραμπουκους και συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ η από ναυτεργατες!
Γιατί στον Πειραια οι επιχειρηματίες δεν υπερασπιζονται τους τουρίστες του Zenith και οποίου αλλού Zenith!???"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου