Ξεκίνησε στραβά ο Φώτης Κουβέλης που θέλει να στηρίξει και να στηριχθεί από τους ανύπαρκτους οικολόγους με τις Φιλοσκοπιανές θέσεις και το "Ουράνιο τόξο". Δεν μας λες πρώτα ρε συ Κουβέλη που είναι οι οικολόγοι-πράσινοι όλο αυτό το διάστημα που γίνεται πανικός με τα νομοσχέδια; Λίγο εξαφανισμένοι δεν είναι ή μήπως μας φαίνεται;
Μην πας μες κανέναν ρε συ Κουβέλη. Μόνος σου πήγαινε και ότι ψάρια πιάσεις αλλά όχι με Φιλοσκοπιανούς.
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 7 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου