Πάντως για να λέμε την αλήθεια το ΚΚΕ χθες με την ανακοίνωση του απέδειξε ότι χωρίζει τους ανθρώπους σε εργαζόμενους και κομμουνιστές-κορόιδα για τα οποία δεν λογοδοτεί! Είναι λέει κομμουνιστές και όχι εργαζόμενοι με την έννοια που ξέρουμε. Και μάλιστα λέει ότι αυτοί τους έκαναν δημοσιογράφους και άρα δεν πρέπει να έχουν και παράπονο.
Τι είναι αυτά που ακούμε ρε παιδιά και δεν ανοίγουν οι ...ουρανοί; Λέει η Παπαρήγα ότι στο κόμμα της μπορεί να μην τηρεί την συλλογική σύμβαση εργασίας και να κάνει μειώσεις μισθών μεγαλύτερες από το ΔΝΤ. Με αυτό και μόνο έχασε κάθε πλεονέκτημα και η πρόκληση θα έρθει από την ΠΝΟ που θα κλείσει το λιμάνι στις 8 Ιουλίου. Και ο κόσμος πρέπει να αντιδράσει κάποια στιγμή. Να πάνε να κλείσουν τα γραφεία των βουλευτών και τις κρουαζιέρες των επιχειρηματιών με τους δημοσιογράφους για λόγους δημοσίων σχέσεων.
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 11 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου