Ο Αλβανός πρόξενος έφτασε στο Αγρίνιο, όπου και έχει συζητήσει με την αστυνομία για το αιματηρό περιστατικό στην Αμφιλοχία, όπου Αλβανοί, γάζωσαν με καλάσνικοφ εστιατόριο που σταθμεύουν λεωφορεία που πάνε στην Αλβανία, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό μίας γυναίκας από τη Βόρεια Ήπειρο. Αίσθηση προκάλεσε η διαπίστευση του Αλβανού πρόξενου ότι, στην Αλβανία έχουν λύσει το πρόβλημα της εγκληματικότητας, αφού όλοι οι Αλβανοί κακοποιοί έχουν έρθει στην Ελλάδα.
Πάντως εικάζεται ότι οι δράστες, ήθελαν να πουλήσουν προστασία στον Έλληνα και Αλβανό ιδιοκτήτη του εστιατορίου.
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 12 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου