Ο Αλβανός πρόξενος έφτασε στο Αγρίνιο, όπου και έχει συζητήσει με την αστυνομία για το αιματηρό περιστατικό στην Αμφιλοχία, όπου Αλβανοί, γάζωσαν με καλάσνικοφ εστιατόριο που σταθμεύουν λεωφορεία που πάνε στην Αλβανία, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό μίας γυναίκας από τη Βόρεια Ήπειρο. Αίσθηση προκάλεσε η διαπίστευση του Αλβανού πρόξενου ότι, στην Αλβανία έχουν λύσει το πρόβλημα της εγκληματικότητας, αφού όλοι οι Αλβανοί κακοποιοί έχουν έρθει στην Ελλάδα.
Πάντως εικάζεται ότι οι δράστες, ήθελαν να πουλήσουν προστασία στον Έλληνα και Αλβανό ιδιοκτήτη του εστιατορίου.
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου