Υπάλληλος του αλβανικού υπουργείου Εξωτερικών συνελήφθη μέσα στην αμερικανική πρεσβεία στα Τίρανα, όπου είχε μεταβεί προκειμένου να προμηθευτεί τουριστική βίζα για την Αμερική, με την κατηγορία της εμπορίας ναρκωτικών στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών, ο υπάλληλος, 27 ετών, ο οποίος είχε ζήσει πολλά χρόνια στις ΗΠΑ, ήταν μέλος του τεχνικού προσωπικού του υπουργείου και βρισκόταν στο αμερικανικό προξενικό γραφείο για να λάβει τουριστική βίζα για την Αμερική.
Η σύλληψή του έγινε, όταν ο υπάλληλος του προξενείου διαπίστωσε ότι υπήρχε ένταλμα σύλληψης από το γραφείο της Ιντερπόλ στην Ουάσιγκτον σε βάρος του νεαρού, τον οποίο καταζητούσαν οι αμερικανικές αρχές για εμπόριο ναρκωτικών.
Και άλλες φορές στο παρελθόν υπάλληλοι του υπουργείου είχαν συλληφθεί για εμπόριο ναρκωτικών. Η τελευταία περίπτωση ήταν του πρώτου γραμματέα της πρεσβείας της Αλβανίας στα Σκόπια, ο οποίος συνελήφθη πριν από περίπου τρία χρόνια στην Τουρκία, με τέσσερα κιλά ηρωίνης.
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου