ΛΟΓΩ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ
Και όμως, την Πέμπτη που έρχεται η Ελλάδα, θα πάρει διαζύγιο από την αρχαία ιστορία της αφού δεν θα είναι ανοιχτός κανένας αρχαιολογικός χώρος, λόγω της απεργίας της ΑΔΕΔΥ! Αν αυτό πιστεύουν κάποιοι ότι θα βοηθήσει, δηλαδή θα βοηθήσει στους αγώνες των εργαζομένων μες στο καλοκαίρι να κλείσουν όλοι οι αρχαιολογικοί χώροι, τότε έχουμε πρόβλημα, μεγάλο πρόβλημα!
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 5 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου