
Το Αμερικανικό Ναυτικό πριν λίγες μέρες παρουσίασε με στοιχεία μια πειραματική κατάρριψη αεροσκάφους με Laser. Πρόκειται για σύστημα που ανέπτυξε το ναυτικό σε συνεργασία με την Raytheon και ειναι εντυπωσιακό αλλά και τρομακτικό
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO
Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010
Κατάρριψη αεροσκάφους με Laser-ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου