Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

ANEKΔΟΤΟ

Ενας 80χρονος,παει σε ενα ασφαλιστικο οργανισμο προκειμενου να κανει μια ασφαλεια ζωης...
80χρονος:καλημερα,θελω να κανω μια ασφαλεια ζωης εγω και ο πατερας μου,διοτι θα ταξιδεψουμε με αεροπλανο,και οσο να ναι...
υπαλληλος:τι λετε κυριε μου,ειστε πολυ μεγαλος για να σας καλυψουμε με ασφαλεια ζωης.
80χρονος:μα δεν ειμαι μονο εγω,θα ειναι και ο πατερας μου.
υπαλληλος:ο πατερας σας,μα ποσων ετων ειναι?
80χρονος:τον αλλο μηνα 107 ετων!
υπαλληλος:(φρικαρισμενος)107 ετων,μα πλακα μου κανετε?
80χρονος:οχι τοσο ειναι!
υπαλληλος:και τι σκοπο εχει το ταξιδι σας?
80χρονος:θα παμε μπαχαμες μωρε γιατι παντρευεται ο παπους μου!
υπαλληλος:(εντελως φρικαρισμενος αυτη τη φορα)ο παπους σας,δηλ ο πατερας του πατερα σας?
80χρονος:ναι μωρε η πρωτη του γυναικα η γιαγια μου δηλ,πεθανε και τωρα ξαναπαντρευεται μια μικροτερη!
υπαλληλος:μα ποσο ειναι ο παπους και ξαναπαντρευεται?
80χρονος:130 ετων!
υπαλληλος:μα καλα,και γιατι την παντρευεται σε αυτη την ηλικια?
80χρονος:ελα μωρε,μαλακιες,τον πιεζουν οι δικοι του!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου