Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ BBC TELIKA..AΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ




Δεν το πιστεύει ο Μάκης πέρασε το BBC.com. Μόνο βρε σούργελo που το γνωστό BΒC έχει το domain bbc.co.uk δες πόση διαφορά έχετε. Δες το κόκκινο που δεν φαίνεται αυτό είσαι. To bbc.com είναι ένα domain που απλά κάνει redirect στο bbc.co.uk βαρεθήκαμε τις ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΣΟΥ. Δείτε τη φωτογραφία δίπλα το μπλε είναι το bbc.co.uk και το κόκκινο το zougla.

Σε λίγο θα το αποσύρει. Αλλά συγνώμη θα ζητήσει για την πατάτα; Άλλη μια. Και ας μας μας βρίζει μετά. Εμείς είμαστε blog και κάνουμε λάθη. Εσείς που υπερηφανεύεστε δεν ντρέπεστε;

ΜΑΙΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Σας το αφιερώνουμε και συνεχίζουμε...

2 σχόλια:

  1. Μας έχει πρήξει τα αρχίδια το troktiko και η zougla. Τα ίδια σκατά είναι. Και τα δύο blogs είναι ζώα, ηλίθιοι, αγράμματοι και ναρκισσιστές. Επιτέλους σταματήστε με τους ηλίθιους του διαδικτύου που κατινιάζουν ο ένας τον άλλον. Ουστ ηλίθια τρωκτικά και κανίβαλοι της zouglas. Αν ο μπαμπάς μου και η μαμά μου μου έσταζαν φράγκα κάθε μήνα (για αυτούς του troktikou που θεωρούνται φοιτητές!!!!!!!!!!!!!!!) να είμαι πίσω από ένα υπολογιστή, θα ήμουν και εγώ πρώτος στο Σύμπαν. Τώρα για το μαλάκα της zouglas δεν εκφέρω γνώμη!!!!!!!!!!!!!! Σταματήστε επιτέλους το ξεκατίνιασμα. Σκατά είσαστε και οι 2 (ΚΛΕΦΤΕΣ post από άλλα blogs, αγράμματοι, αμόρφωτοι, καλοπερασάκηδες, αυνανιζόμενοι τις δήθεν επιτυχίες σας κ.τ.λ.). Αλλά κάτι ξέρουν εκεί στο (P)ROKTIKO!!!!!!!!!!! για τις επερχόμενες διαφημίσεις!!!!!! Ούστ ηλίθια όντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βαρεθηκα πια με αυτον τον πολεμο ελεος.
    εγω διαβαζω ολα τα Blogs και δεν βρισκω καμια διαφορα σε κανενα.ισα ισα που ο ενας αντιγραφει τον αλλον και τουμπαλιν.επιτελους πια αμαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή