Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΑΝΕΚΔΟΤΟ


Σε ένα χωριό της Κρήτης ένας πατέρας συζητάει με τον γιό του.
- Μωρέ Παναή, δεν νομίζεις πως ήρθε η ώρα να παντρευτείς; Θέλω και εγώ να χαρώ ένα εγγονάκι!
- Ιντα λες μωρέ πατέρα; Και ποια να πάρω;
- Ποία να πάρεις; Τόσες κοπελιές μωρέ έχει το χωριό μας! Δε σου αρέσει το Μαράκι;
- Όχι είναι χοντρή σαν τη γελάδα μας!
- Δεν σου αρέσει το Κατερινιό;
- Όχι είναι στραβοκάνα σαν τη κατσίκα μας!
- Ούτε το Μαρικάκι σου αρέσει;
- Ούτε! Δεν μου αρέσει καμιά τους!
- Ε! Τέλος πάντων, ποια σου αρέσει;
- Εμένα μου αρέσει ο Μανωλιος! Είναι ντελικανής, ωραίος νιός!!
- Ποιόν; Αυτόν το κομμουνιστή; Πάνω από το πτώμα μου

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Παλιό το ανέκδοτο αλλά καλό!!!
    Μια μικρή παρατήρηση, επειδή στην Κρήτη το όνομα Παναής δεν είναι αντιπροσωπευτικό θα έλεγα, προτείνω να το αλλάξεις πχ σε Μανολιό!!!:))
    Ωρα καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παλαιοί εμείς παλιό και το ανέκδοτο νάσαι καλά που σου άρεσε. Κοίτα το πάλι για πάρτυ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή