Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

XΩΡΙΣ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ!!!!!

Σε ένα φαρμακείο μπαίνει κατά τις τρεις το πρωί ένας πιτσιρικάς και ζητάει βαζελίνη. Του δίνει ο φαρμακοποιός ένα σωληνάριο αλλά ο πιτσιρικάς του λέει:
- "Τι να την κάνω αυτή; Δώσε μου τη μεγαλύτερη συσκευασία που έχεις!"
Του δίνει ο φαρμακοποιός μια συσκευασία του μισού κιλού και φεύγει ο πιτσιρικάς. Μετά από μισή ώρα επιστρέφει και παίρνει άλλα δύο κουτιά. Περνάει μια ώρα, ξαναγυρίζει και ζητάει άλλα δύο. Απορημένος ο φαρμακοποιός λέει στον υπάλληλό του να τον παρακολουθήσει και να δει τι συμβαίνει. Ο υπάλληλος παίρνει από πίσω τον νεαρό, προχωράει δύο τετράγωνα και τον βλέπει να αλείφει με τη βαζελίνη ένα αυτοκίνητο!
- "Με συγχωρείς", του λέει, "δεν μου πέφτει λόγος, αλλά γιατί το κάνεις αυτό;"
- "Ο πατέρας μου πριν μου δώσει το αμάξι μου είπε ότι αν το τρακάρω θα μου το χώσει στον κ--ο!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου