Σάββατο 4 Απριλίου 2009

ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ


Γράφει ο Γιάννης Τερζής

Κι εγώ λέω , τι να κάνω , τι να κάνω . Δεν πάω να αγοράσω ενα αυτοκίνητο τώρα που είναι και τζάμπα ? Τι είναι να δώσεις τώρα 15.000 ευρω αντί 15,500 ? Να χάσω τέτοια ευκαιρία ? Πότε θα γίνει ξανά αυτό ? Να κερδίσεις με τη μια 500 ευρώ ? Και κάθεσαι ακόμη ? Μπράβο στους ανθρώπους που με σκέφτονται !!! Τι να πώ ! Είμαι συγκινημένος , δάκρυσα ρε φίλε . Τόση ευαισθησία !! Τόση γενναιοδωρία !!! Ετσι μούρχεται να πάρω δύο !!! ε τι !!! Να με πιάσουν και κορόιδο !!! Τώρα που γυρίζει ο τροχός , τώρα είναι η ώρα . Επιτέλους , έλεγα κι εγώ μέσα μου , που θα πάει θάρθει η ώρα και για μάς . Να λοιπόν που ήρθε , τρέξτε παιδιά , χαρίζουν αυτοκίνητα , μόνο 15,000 ευρώ αντι 15,500 . ερε γλέντια . Σ'ευχαριστώ θεέ μου . Αυτή κι αν είναι είδηση . Τώρα μάλιστα .
Μόνο που υπάρχει ένα προβληματάκι . Δηλαδή τι προβληματάκι , προβληματάρα .
Μου λείπουν 14,900 για να συμπληρώσω τα 15,000 . Πουνα πάρει η ευχή , πάνω που χάρηκα . Οχι ρε αδικία ! Να χάσω τέτοια ευκαιρία . Οχι τίποτα , θα στεναχωρήσω και αυτούς τους καλούς ανθρώπους που νοιάζονται για μένα . Ποιός άλλος θα το έκανε αυτό ρε αχάριστοι . Είστε άδικοι ρε .
Αλλά εγώ δεν χάνω την αισιοδοξία μου , γιατί ξέρω οτι υπάρχουν αυτοί οι καλοί άνθρωποι που θα με βοηθήσουν . Δεν μπορεί , τόση καλοσύνη , τόση εξυπνάδα , σπουδαγμένοι άνθρωποι είναι αυτοί , τι οτι κι ότι ?
Ρε πάρε ένα αυτοκίνητο κι εσύ , πάρε ένα αυτοκίνητο σου λέωω !!!!
Αναρτήθηκε από kafeneio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου