Σήμερα στις 15.30μμ στην ΟΜΟΝΟΙΑ οι αλλοδαποί θα πραγματοποιήσουν
μεγάλη συγκέντρωση για να διαμαρτυρηθούν για τις άθλιες συνθήκες
διαμονής τους αλλά και για τους ελέγχους της Αστυνομίας.
Το θράσος σε όλο του το μεγαλείο!
Προσέξτε τα καταστήματά σας οι έμποροι αλλά και τα αυτοκίνητα
όσοι θα βρίσκονται εκεί.
Δεν παίζουν οι πρεζέμποροι Αφρικανοί, οι Αλβανοί
"χοντρέμποροι ναρκωτικών",
οι Ρωσογεωργιανοί "μπράβοι" και έμποροι όπλων,
οι Νιγηριανοί σωματέμποροι
και τα υπόλοιπα κατακάθια που πέρασαν παράνομα στη Χώρα μας
φροντίζοντας πρώτα να εξαφανίσουν τα πραγματικά τους στοιχεία!
Αθηναίος
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου