
Ως ένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό παράδειγμα για την ανάγκη επιβολής αυστηρότερων ποινών στους εμπόρους ναρκωτικών ανέφεραν χθες οι αξιωματικοί της Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας στις κατ' ιδίαν συζητήσεις τους την περίπτωση του 34χρονου Αλβανού που, ενώ είχε καταδικαστεί...
σε ισόβια κάθειρξη, οκτώ χρόνια αργότερα κυκλοφορούσε ελεύθερος και προχθές το απόγευμα ξαναπιάστηκε με περίπου δύο κιλά κοκαΐνη.
Ο 34χρονος κακοποιός είχε πιαστεί από αστυνομικούς της Δίωξης Ναρκωτικών Αχαΐας με 270 κιλά φούντα και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για εμπορία. Στον πρώτο βαθμό καταδικάστηκε σε ισόβια, όμως στο Εφετείο η ποινή του μειώθηκε στα δεκαοκτώ χρόνια. Με συγχώνευση των ποινών και με την εργασία που προσέφερε στη φυλακή ο αλλοδαπός έμπορος κατάφερε να μείνει τελικά πίσω από τα σίδερα οκτώ χρόνια. Πριν από δύο χρόνια αποφυλακίστηκε και, όπως φαίνεται, ξαναγύρισε στην παλιά του... τέχνη. Μόνο που αυτή τη φορά «αναβάθμισε» τη δράση του και εγκατέλειψε το εμπόριο φούντας για το ιδιαίτερα κερδοφόρο εμπόριο κόκας.
ESPRESSΟ
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου