Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Κυριάκος Μητσοτάκης-Απάντηση σε δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα

* Δήλωση

Με τη γνωστή εμπάθεια που τη διακρίνει, η εφημερίδα Πρώτο Θέμα επανέρχεται μετά από ένα χρόνο σε ένα ζήτημα για το οποίο έχουν δοθεί όλες οι απαραίτητες διευκρινίσεις.

Επισυνάπτω Δελτίο Τύπου της τέως συζύγου μου Μαρέβας Γκραμπόφσκι της 7ης Ιουνίου 2008 με το οποίο αποσαφηνίζεται ότι το σχετικό οικόπεδο αγοράστηκε από την ίδια και όχι από εμένα όπως ψευδώς αναφέρει το δημοσίευμα. Το δε σπίτι στο οποίο αναφέρεται το δημοσίευμα χτίστηκε από την τέως σύζυγό μου αφότου είχαμε βρεθεί σε διάσταση.

Από τη πρώτη στιγμή που επιχειρήθηκε να συνδεθεί το όνομά μου με την υπόθεση της Siemens, πέρυσι τέτοια εποχή, είχα αναλάβει την πλήρη ευθύνη των πράξεων μου και είχα τονίσει ότι επιθυμούσα και την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης αυτής. Εγώ δεν διετέλεσα ποτέ υπουργός, το δε 2002 όταν η τέως σύζυγός μου αγόρασε το εν λόγω οικόπεδο δεν ήμουν καν βουλευτής.

Όποιος παρακολουθεί τα δημοσιεύματα της εφημερίδας τον τελευταίο μήνα, διαπιστώνει με ευκολία ότι και το σημερινό δημοσίευμα εντάσσεται στο πλαίσιο μας συνολικής επίθεσης που δέχομαι εγώ και η οικογένειά μου από τη συγκεκριμένη εφημερίδα.

Τα ψέματα τελείωσαν. Το ίδιο και η ανοχή μου. Το δημοσίευμα της εφημερίδας είναι προδήλως συκοφαντικό και βρίθει τόσων αναληθειών που δεν μου αφήνει καμιά άλλη επιλογή από το να προσφύγω άμεσα στην δικαιοσύνη, πράγμα το οποίο πράττω για πρώτη φορά στην πολιτική μου σταδιοδρομία.
Δελτίο Τύπου της κυρίας Μαρέβας Γκραμπόφσκι 7/6/2008

Σε απάντηση δημοσιευμάτων που παρουσιάζουν τον τέως σύζυγο μου Κυριάκο Μητσοτάκη να σχετίζεται με την αγορά οικοπέδου στην Τήνο έχω να δηλώσω τα εξής:

«Απέκτησα οικόπεδο στην Τήνο το 2002. Το οικόπεδο αγοράστηκε στο όνομά μου, με ίδιους πόρους που προερχόταν από την ανεξάρτητη επαγγελματική μου δραστηριότητα. Το συμβόλαιο της αγοράς του οικοπέδου είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή σας.

Αγόρασα το ακίνητο από τοπικούς πωλητές. Το οικόπεδο ανήκει 100% στην κυριότητά μου και από τη στιγμή της απόκτησής του έχει δηλωθεί στη φορολογική μου δήλωση.

Ο τέως σύζυγος μου Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είχε και δεν έχει καμία σχέση με το σχετικό ακίνητο.

Διευκρινίζεται ότι η μόνη ανάμειξη του κ. Χριστοφοράκου και της κ. Δενδρινού είναι ότι αγόρασαν τα γειτονικά ακίνητα από τους ίδιους πωλητές την ίδια χρονική περίοδο.

Θέλω να αποσαφηνίσω ότι και όσο ήμουν παντρεμένη με τον Κυριάκο Μητσοτάκη είχα πλήρη οικονομική αυτονομία και απολαβές που να δικαιολογούν μια τέτοια αγορά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου