Nova έκανε δεκτό το αίτημα των ομάδων της Σούπερ Λίγκας, να μετατεθεί η 1η αγωνιστική του νέου πρωταθλήματος. Το συνδρομητικό κανάλι έστειλε απαντητική επιστολή στη διοργανώτρια αρχή, με την οποία διευκρινίζει ότι δεν είναι αντίθετο στην αναβολή, λόγω των ευρωπαίκών υποχρεώσεων των ελληνικών ομάδων.
Ξεκαθαρίστηκε δε, ότι το κανάλι δεν θα κάνει χρήση της ρήτρας ύψους 3 εκατομμυρίων ευρώ που ισχύει σε περίπτωσης αναβολής κάποιας αγωνιστικής. Έτσι, το μεγάλο εμπόδιο που υπήρχε ξεπερνιέται και μοναδική εκκρεμότητα μένει η συγκατάθεση της ΕΠΟ, η οποία είναι θετική. Έτσι, η πρώτη αγωνιστική -που περιλαμβάνει και το ντέρμπι ΑΕΚ-Ολυμπιακού- μετατίθεται για τις 29 και 30 Αυγούστου, κάτι που αναμένεται να ανακοινωθεί και επίσημα στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Enet.gr
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου