Αν έχετε προσέξει τα νούμερα της οδού Αθηνάς αρχίζουν από το
Μοναστηράκι και όχι από την Ομόνοια.
Ήταν ο πρώτος δρόμος της Αθήνας που χαράκτηκε.
Κέντρο τότε ήταν το Μοναστηράκι.
Η Αθήνα ξεκίναγε από την Πλάκα και του Ψυρρή και έφτανε μέχρι
την Ευριπίδου.
Η Ομόνοια ήταν έξω από την Πόλη και ονομαζότανε περιοχή Τζερίτη
και αργότερα Πλατεία Όθωνος.
Ο δεύτερος δρόμος που χαράκτηκε στην Αθήνα ήταν το 1834 και
ονομάστηκε Αιόλου.
Πολύ μικρότερος από τον σημερινό.
Θα είχαν ποτέ φανταστεί οι παλιοί αυτοί Αθηναίοι πώς θα ήταν
σήμερα η Πόλη τους;
Aθηναίος
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου