Τούρκοι δημοσιογράφοι εντόπισαν την ιστοσελίδα της ποδοσφαιρικής ιστοσελίδας του ΠΑΟΚ στην οποία απεικονίζεται η Αγιά Σοφιά και το θεώρησαν ως προσβολή. Μάλιστα κατήγγειλαν την χρήση της εικόνας του «τζαμιού» από την ομάδα της Θεσσαλονίκης. Έξαλλος και ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος.
Συγκεκριμένα οι δημοσιογράφοι της Τουρκικής αθλητικής εφημερίδας «Spor Portasi» σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, θεώρησαν την εικόνα της Αγιάς Σοφιάς στο site του ΠΑΟΚ μέγιστη πρόκληση κατά της χώρας τους. Οι Τούρκικες πολιτικές εφημερίδες αναφέρονται σε νέα ελληνική πρόκληση και έκαναν αναφορά στην εικόνα που βρίσκεται εδώ και δύο χρόνια στο site του ΠΑΟΚ.
Στο μεταξύ σε δηλώσεις του ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος τονίζει «Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί πρόκληση κατά των Τούρκων η προβολή της Αγιάς Σοφιάς στην ιστοσελίδα του ΠΑΟΚ. Όταν η Αγιά Σοφιά είναι εγκαταλελειμμένη και χρησιμοποιείται από τους Τούρκους για επιδείξεις εμπορικών προϊόντων σαν να είναι εμπορικό κατάστημα».
gazzetta team
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου