Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Στην Αλβανία πέρασα...υπέροχα!

Στην Αλβανία πέρασα θαυμάσια,

αν εξαιρέσουμε τις καιρικές συνθήκες που με αρρώστησαν,

τη βενζίνη που μου χάλασε την μηχανή του αμαξιού,

τους κακούς δρόμους που μου κατέστρεψαν λάστιχα κι αμορτισέρ,

το φορτίο που μ ανάγκασαν να μεταφέρω και μου σπασε η σκάρα

και αν εξαιρέσουμε και το γεγονός πως τα λίγα χρήματα

που είχα για το ταξίδι μου τα κλέψανε χωρίς να το αντιλφθώ εγκαίρως,

θα περνούσαμε ακόμη πιο θαυμάσια.

Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό, έγιναν και άλλα παρατράγουδα

με κάποιους που βρήκανε κορόιδο Γκρέκο να βγάλουν το άχτι τους,

κι έτσι πέρασα στην Αλβανία υπέροχα!

Παρ όλα αυτά εγώ συνεχίζω να κάνω τον μαλ ...

και να λέω κι ευχαριστώ,

γιατί είμαι πλασμένος από λάσπη, που την πατούν

και να την κατουράνε όσοι γουστάρουν!

Λοιπόν μετά από όλα αυτά, φίλε από την Αλβανία,

σου εύχομαι να βρεις έναν φίλο Ιταλό,

που να μην λέει όχι πουθενά,

να μη κάνει πείσματα σαν μικρό παιδί,

να είναι σα*********ης σαν και σένα

και να κάνετε μαζί γιουρούσι

σε όποια τρύπα βρίσκεται διαθέσιμη,

να έχει χρήμα με ουρά, αλλά κι ένα τζιπάκι

για να αλωνίζετε αντάμα τα βουνά,

άι σιχτήρ κύριε Ληρ ...

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου