Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Ναι, έκανα το εμβόλιο…

ΣΟΒΑΡΗ ενημέρωση για την πανδημία γρίπης

…διότι ο κίνδυνος να νοσήσουμε βαριά από τη γρίπη μπορεί να είναι μικρός, αλλά μεταξύ ενός μικρού αλλά σαφή κινδύνου (γρίπη) και ενός υποθετικού κινδύνου (εμβόλιο), προτιμώ τον δεύτερο.

Πήρα σειρά σήμερα το πρωϊ. Δεν πόνεσε καθόλου, για την ακρίβεια ούτε που κατάλαβα την ένεση, αντίθετα με πολλούς συναδέλφους μου που είχαν πει οτι πονάει. Με ρωτήσαν πρώτα δυό-τρία πράγματα, όπως αν έχω αλλεργία στο αυγό. Μου κάναν το Focetria (το άλλο εμβόλιο που έχουμε αγοράσει ως χώρα είναι το Pandemrix, είναι το ίδιο ακριβώς, από διαφορετική εταιρία), και μου δώσαν και χαρτάκι με σφραγίδα που γράφει τον αριθμό παρτίδας του εμβολίου. Καραμελίτσα δε μου έδωσαν, τις δίνουν μόνο στα παιδιά!

Πληροφορίες που αναφέρουν οτι ευρίσκομαι στην εντατική (και γράφω στο blog όντας διασωληνωμένος και σε καταστολή) ύστερα από σοβαρές παρενέργειες του εμβολιασμού, ελέγχονται ως ανακριβείς…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου