
"Η κατασταση στα Πατησια ολο και γινετετε χειροτερη.Στην αρχη εβγαιναν για πιατσα απο της 2 το πρωι.Πια και αφου το αστυνομικο τμημα πατησιων διχνει να μην ενδιαφερετε βγαινουν απο τις 11.απο πλατεια κολιατσου μεχρι και σαρανταπορου δεν μπορεις να περπατησεις χωρις να στην πεσουν,σε σημειο που καταντανε ιδιαιτερα φορτικες.Μαλιστα...
χρησιμοποιουν την βιλα του φιξ και το μικρο παρακακι της εκει περιοχης για τησ πιο πριβε καταστασεις.
Πραγματικα ρε παιδια ποσο δυσκολο ειναι ενα αστυνομικο τμημα που βρισκετε 100 μετρα στην αγιας λαυρας και αν πανε στην γωνια του δρομου βλεπουν την πατησιων και τι γι γινετε να μην κανει τιποτα?"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου