Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

"Έλεος πια με τους αλλοδαπούς που βρίσκονται στα φανάρια!"



"Ειμαι γυναικα οδηγος και αντιμετωπιζω μεγαλυτερο προβλημα απο τους ανδρες ,με ολους αυτους τους αλλοδαπους που εχουν καταλαβει ολα τα φαναρια και εκβιαστικα και με το ζορι θελουν να σου πλυνουν τα τζαμια κι ας ειναι πεντακαθαρα... Ειναι τρομερο αυτο που αντιμετωπιζω καθημερινα μεχρι να φτασω στο προορισμο μου.Σε καθε φαναρι πρεπει να γινω ...
εξαλλη με τον καθε ενα που με ενα βρωμικο κουβα κι ενα ματσουκι θελει ντε και καλα να σου πλυνει? τα τζαμια..Μα ειναι δυνατον να συναντω 4 φαναρια και πρεπει να μου πλενουν τα τζαμια και στα 4 φαναρια? Εκεινος δεν εχει χρηματα , εγω εχω?Διαμαρτυρομαι στην Αστυνομια και στις Δημοτικες Αρχες να μας προστατεψουν. Και μη με πειτε ρατσιστρια. Ευχαριστω."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου