Οι κάτοικοι της Αθήνας έκαναν τα παράπονά τους και ο δήμος τα άκουσε. Έτσι ο Κακλαμάνης και το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε την περικοπή...
κατά δύο ώρες της μουσικής στα καταστήματα υγειονομικού ελέγχου. Η άδεια μουσικής θα ισχύει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010 και θα δίνεται μόνο σε όσα καταστήματα διαθέτουν κλειστούς και όχι ανοικτούς χώρους.
Συγκεκριμένα τα μουσικά όργανα τη χειμερινή περίοδο θα μπορούν να ακούγονται:
Κυριακή μέχρι Πέμπτη έως τις 11.00 μ.μ.
την Παρασκευή και το Σάββατο μέχρι τη 1.00 π.μ. και στις αργίες και τις παραμονές αργιών μέχρι τη 1.00 π.μ.
Η διάρκεια λειτουργίας μουσικής οργάνων κατά τη θερινή περίοδο καθορίζεται ως εξής:
Κυριακή - Πέμπτη μέχρι τις 12.00 π.μ.
Παρασκευή και Σάββατο μέχρι τις 2.00 π.μ. και τις αργίες και παραμονές αργιών μέχρι τις 2.00 π.μ.
Λογικά δεν θα έχουμε κινητοποιήσεις, γιατί τώρα δεν υπάρχει και ρευστό, οπότε, και να εφαρμοστεί το μέτρο, λίγοι θα αντιδράσουν.
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου