"Οι πολυεθνικές ας κρατήσουν τα προσχήματα"
"KAΛHΣΠEPA!ΣHMEPA H TOYOTA EΛΛAΣ ME EΣΩTEPIKH ENHMEPΩΣH ΣTOYΣ EPΓAZOMENOYΣ ANAKOINΩΣE OTI KATAPΓOYNTAI O 13ος ΚΑΙ 14ος MIΣΘOΣ XΩPIΣ ENΣΩMATOΣH!!TO NA PΩTHΣΩ THN NOMIMOTHTA AYTHΣ THΣ KINHΣHΣ H' TO KATA ΠOΣO AYTO EINAI H METOYΣIΩΣH TOY TI ΘA ANAKOINΩΘEI TEΛIKA THN KYPIAKH ΘA EINAI XAZO;TOYΛAXIΣTON KYPIEΣ ΠOΛYEΘNIKEΣ KPATHΣTE TA ΠPOΣXHMATA!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Παρασκευή 30 Απριλίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου