Tην απελευθέρωση του κλάδου των οδικών μεταφορών προωθεί η κυβέρνηση, με σχετικό νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών που τίθεται σε δημόσια διαβούλευση, από μεθαύριο Τετάρτη και μέχρι τη Δευτέρα 3 Μαΐου 2010 και προβλέπεται την απελευθέρωση των αδειών για φορτηγά δημόσιας χρήσης...
...Όσοι ενδιαφέρονται να πάρουν νέα άδεια θα πρέπει να πληρώνουν εισφορά που θα ξεκινάει από τα 10.000 ευρώ και θα διαμορφώνεται ανάλογα με το μεικτό βάρος και την κατηγορία του φορτηγού.
Προβλέπεται η απελευθέρωση των κομίστρων που καθορίζονταν από υπουργικές αποφάσειςμ με εξαίρεση τη μεταφορά πετρελαιοειδών .
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου