Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Προς τον Κον Χρυσοχοϊδη!


ΠΡΟΣ
Κον Χρυσοχοϊδη


Κε Υπουργέ,
όταν είσαστε στην αντιπολίτευση ζητούσατε συνεχώς την παραίτηση
του εκάστοτε Υπουργού Δημόσιας Τάξης για αναποτελεσματικότητα.
Μετά από διάφορα σοβαρά θα ομολογήσω περιστατικά βγαίνατε
οργισμένος και ζητούσατε από τον Υπουργό να αναλάβει τις
Πολιτικές του ευθύνες....να παραιτηθεί δηλαδή.
Είναι γνωστές αυτές οι δηλώσεις σας στους Έλληνες Πολίτες
ασχέτως Πολιτικής τοποθέτησης.
Ειλικρινά ήμουν σύμφωνος μαζί σας και όταν έβλεπα ότι ο αρμόδιος
Υπουργός έκανε ότι δεν καταλάβαινε το μέγεθος των ευθυνών του
οργιζόμουνα.
Σήμερα τι πρέπει να κάνω και εγώ και άλλοι Έλληνες Πολίτες με εσάς
όταν δεν βλέπουμε να αναλαμβάνετε τις ευθύνες σας και μάλιστα
όταν η εγκληματικότητα ξεπέρασε τα όρια και αυτά τα περιστατικά
που σημειώνονται ποσοτικά και ποιοτικά ποτέ στην Ιστορία
αυτής της Πόλης της οποίας είμαι "γέννημα-θρέμμα"
δεν έχουν ξανασυμβεί;
Ποτέ δεν έχω ξαναδεί τόσους πολλούς συμπολίτες μου
φοβισμένους αλλά και οργισμένους Κε Υπουργέ!

Ένας απλός πολίτης......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου