Περίπου μισό εκατομμύριο «ημετέρους» του διόρισε το ΠΑΣΟΚ στο Δημόσιο, μόνο μέσα σε δύο χρόνια, 2002–2004!
Αυτό ανακοινώθηκε επίσημα προχθές και δεν επιδέχεται καμιά αμφισβήτηση…
ΠΑΝΩ από άλλους 500.000 διόρισαν οι κυβερνήσεις Ανδρέα Παπανδρέου στα προηγούμενα χρόνια, αρχής γενομένης από το ’81!
(Θυμάστε τα σημειώματα της «Κλαδικής», που χρόνια έπαιζαν ρόλο… ΑΣΕΠ;).
***
ΚΑΙ όμως!.. Χρόνια τώρα ακούμε για διορισμούς «γαλάζιων» από τη Ν.Δ.! Ουδέν αναληθέστερον…
Για να δείτε μέχρι πού φθάνει η φαυλότητα, το ψεύδος, η μαύρη προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ (αλλά και η επικοινωνιακή αδυναμία της Ν.Δ.), έφθασαν να μιλάνε για «προσλήψεις 250.000 μόλις ανέλαβε την κυβέρνηση η Ν.Δ.
***
ΑΛΛΑ πράγματι η κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή αναγκάστηκε να ανανεώσει τις συμβάσεις 250.000, Πασόκων επί το πλείστον!..
Ολους αυτούς όμως τους είχε προσλάβει η κυβέρνηση Σημίτη και τους βρήκε η Ν.Δ.!..
…Ε, λοιπόν, η προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ διαλαλούσε και διαλαλεί ότι η Ν.Δ. προσέλαβε 250.000 «γαλάζιους»!!! Δεν είναι αθλιότητα;
***
ΚΑΤΑ 80% ευθύνεται η εισβολή στην εξουσία του λαϊκίστικου ΠΑΣΟΚ στη δημιουργία ενός άθλιου, απέραντου, σπάταλου και παρασιτικού κράτους με πάνω από 1.300.000 κρατικοδίαιτους υπαλλήλους!!!
Σκεφθείτε ότι από τα 50 δισ. ευρώ που εισπράττει το κράτος από τους φόρους, τα 32 δισεκατομμύρια φεύγουν για την πληρωμή των μισθών!!!
Από αυτό το σπάταλο Δημόσιο, λοιπόν, αρχίζει η ελληνική χρεοκοπία.
Ας φροντίσει η Ν.Δ. να ενημερώνει τον παραπλανημένο Ελληνα πολίτη, που είναι μονίμως θύμα της «πράσινης» προπαγάνδας…
Αδέσμευτος τύπος
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου