Είναι γεγονός ότι, εμείς, οι Έλληνες, έχουμε τα δικά μας προβλήματα, τα οποία και αντιμετωπίζουμε. Ας είναι λοιπόν αυτό, ένα ισχυρό μήνυμα για την ευρύτερη επείγουσα κατάσταση που αντιμετωπίζουμε. Χρειαζόμαστε παγκόσμια διακυβέρνηση, παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση και την χρειαζόμαστε γρήγορα. ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ???? Εγώ δεν πιστεύω στα μάτια μου ...δείτε το και εσείς ολόκληρο http://www.primeminister.gr/2010/04/29/1688
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου