Πουλάει ευρώ, «επιστρέφει» στο δολάριο το Ιράν
Η ιρανική κεντρική τράπεζα θα πουλήσει 45 δισεκατομμύρια ευρώ από τα αποθέματά της σε ξένο συνάλλαγμα για να αγοράσει δολάρια και χρυσό, σύμφωνα με δημοσίευμα της...
ιστοσελίδας του κρατικού τηλεοπτικού σταθμού « Press TV». Δεν υπάρχει επίσημη αντίδραση από την τράπεζα.
Τον προηγούμενο μήνα, όμως, ο κεντρικός τραπεζίτης της χώρας είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο, από τη στιγμή που το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα κατακρημνιζόταν σε σχέση με το δολάριο. Σημειώνεται ότι τα περασμένα χρόνια πολλές κεντρικές τράπεζες μετέτρεψαν μέρος των συναλλαγματικών τους αποθεμάτων σε ευρώ, εξαιτίας της πτωτικής τροχιάς του δολαρίου.
Το επίσημο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων "Νέα Κίνα" μετέδωσε ότι οι πωλήσεις θα γίνουν σε τρία στάδια, το πρώτο από τα οποία έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς και ότι και άλλα κράτη του Κόλπου έχουν αρχίσει να μειώνουν τα αποθέματά τους σε ευρώ.
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου