ΠΝΟ: Σε θέση μάχης για το «Zenith» τη Δευτέρα
Νέα κινητοποίηση, προκειμένου να «μλοκάρει» αποκλειστικά τον επόμενο προγραμματισμένο κατάπλου του «Zenith» στον Πειραιά, θα πραγματοποιήσει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ΠΝΟ την προσεχή Δευτέρα...
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της η ΠΝΟ αναφέρει:
«Η διοίκηση της ΠΝΟ κατά τη σημερινή της συνεδρίαση εξέτασε τις εξελίξεις που υπάρχουν αναφορικά με το θέμα του υπό σημαία Μάλτας κρουαζιερόπλοιου "Zenith" και κατέληξε στην απόφαση να προχωρήσει στην ανάληψη συνδικαλιστικής δράσης σε βάρος του πλοίου, την προσεχή Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010 κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι του Πειραιά.
Και αυτή η κινητοποίησή μας αποτελεί συνέχεια προηγούμενων κινητοποιήσεων της Ομοσπονδίας για την προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών, με πρώτο και κορυφαίο την διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους».
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου