Καλά ο καθένας κάνει ότι θέλει. Ανοχύρωτο κράτος. Έβαλαν μάσκες λόγω καρνάβαλους και πήγαν και έκαψαν 9 βαγόνια του ΗΣΑΠ! Κρατούσαν στα χέρια τους μπιτόνια με βενζίνη και δεν πήρε χαμπάρι κανένας να...ειδοποιήσει την αστυνομία; Μπήκαν άδειασαν την βενζίνη έβαλαν φωτιά και έκαψαν τα βαγόνια. Πιο απλά δεν γινόταν.
ΑΠΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου