Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

SUPERMAN


Γυρνάει ο ήρωας μας 7.00 το πρωί σπίτι του περπατώντας στα νύχιακαι προσπαθώντας να μην κάνει τον παραμικρό θόρυβο, μονο και μόνο γιανα βρεί τη σύζυγο του να τον περιμένει πίσω απο την πόρτα.-Που ήσουνα Σουπερμαν; 7 η ώρα το πρωί πήγε!-Μα αγάπη μου δεν σου είχα πει οτι είχαμε συνέδριο με εκείνους τους πολύσημαντικούς πελάτες απο την Ιαπωνία;-Καλά ρε Σούπερμαν μέχρι τί ώρα είχατε συνέδριο; 8.00; 9.00; Είναι 7 η ώρατο πρωί!-Ε, κουκλίτσα μου δεν θα πηγαίναμε τους πελάτες κάπου για ένα ποτό νασυζητήσουμε τους όρους της συμφωνίας καλύτερα;-Εντάξει Σούπερμαν, τους πήγατε για ποτό μέχρι τις 10.00, αντε 10.30. Μετάπού ήσουνα; Είναι 7 η ώρα το πρωί ρε γαμώτο!-Ρε αγαπούλα μου , για να γιορτάσουμε την συμφωνία μας πήγαμε σε μιαταβέρνα να φάμε.-Και μέχρι πότε Σούπερμαν είσασταν στην ταβέρνα; 12.00; 1.00; Έχει πάει 7το πρωί πια!!-Μα είσαι σοβαρή; Ήρθανε οι άνθρωποι τόσο δρόμο απο τηνΙαπωνία και δεv θα τους πηγαίναμε στα μπουζούκια να γλεντήσουν;-Αντε οτι κάτσατε στα μπουζούκια μεχρι τις 3.00,άντε 4.00. Μέχρι τώρα πούήσουν ρε Σούπερμαν;-Ε ύστερα απο τόσα ξίδια ,καρδούλα μου, πήγαμε να φάμε ενα πατσά ναστρώσει το στομάχακι μας.-Έστω οτι τρώγατε πατσά μέχρι τις 5.00-5.30 Σούπερμαν, έχει πάει 7.00 τοπρωί πλέον.-Μα, ύστερα ,φώς μου, πηγαμε για κουλούρι στην Ομόνοια και με την κίνησημέχρι να φτάσω εδώ πήγε 7.00. Πές μου όμως, γιατί με λές Σούπερμανσυνέχεια;-Γιατί μονο ο Σούπερμαν και εσύ φοράτε το σώβρακο έξω απο το παντελόνι!
__________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου