Τα μάθατε θα προσλάβουν αγροφύλακες 1300 τον αριθμό, ενώ στα Νοσοκομεία όλης της
χώρας υπάρχει τεράστιο πρόβλημα τώρα ,αυτή την στιγμή,συνεχώς.
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτονται.Είναι η δεν είναι το υπέρτατο
αγαθό η υγεία,αν είναι πάρτε νοσηλευτές στα νοσοκομεία και γιατρούς στο ΙΚΑ.
Γιατί τα ραντεβού είναι για του χρόνου το πάσχα αν θέλεις παθολόγο ας πούμε.
Ας είναι και δικά σας παιδιά δεν μας νοιάζει καθόλου.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου