Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

TA ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ WEB


Χαίρετε!!! Είμαι σύνδρομός σας.

-Έχω πάρει ένα Internet από εσάς.

-Πως θα βάλω Internet σε τρένο;

-Αυτή τη στιγμή είμαι συνδεμένος πάνω σας.


-Καλημέρα. Σήμερα δε μου μπαίνει.. Τι να κάνω;

-Ούτε web, ούτε e-mail, τίποτα!!!! Ώρα 1:47ΑΜ. Καληνύχτα.

-Ανοίγω το παραθύρι και δε μπορώ να μπω.

-Συνδέομαι αλλά δεν πάω πουθενά. Μένω στον προθάλαμο.

-Αναμονή για τηλεφωνικό κλίμα πριν από την κλήση.

-Γεια σας! Τι πρόβλημα έχω;

-Αφού βλέπετε πότε είμαι on-line μου βρίσκετε ένα αρχείο που έχω χάσει από καιρό;

-Παρακαλώ παρακολουθήστε τι γίνεται στο pc μου όταν είμαι στο Internet και επικοινωνήστε μαζί μου για τ' αποτελέσματα.

-Γεια σας! Τεχνική στήριξη εκεί;

-Πως θα συνδεθώ με το δορυφόρο;

-Χρειάζομαι και modem για να συνδεθώ με το Internet;

-Δε μου δουλεύει η Ευρόπα (ή Ευδώρα).
-Ερώτηση: Έχετε windows 95;
Απάντηση: Τι 95!!! Το 93 τα έβαλα!!!

-Original message: This is a test message, please ignore.
Reply: I receive your message and I ignore to you.

-Μου στέλνει mail κάποιος κύριος Mail Delivery.

-Το modem μου κάνει σα να τσιγαρίζω κρεμμύδια.
Από τότε που έγινα συνδρομητής στην Hellas On Line έχω πρόβλημα με το συναγερμό του σπιτιού μου.

-Έχω πάρει ένα cd-room από σας.

-Συνδρομητής: Παίρνω τηλέφωνο και μιλάει συνέχεια.
Τεχνικός: Ποιο νούμερο καλείτε;
Συνδρομητής: Το δικό μου, ποιο άλλο!!!

-Ρε μεγάλε. Μου λες σε παρακαλώ την αντρέσσα για να συνδεθώ;

-Σας παρακαλώ θα ήθελα να μου πείτε τη διεύθυνση του url του web του Internet.
*
-Τι θα γίνει επιτέλους μ' αυτόν τον Internet;

-Σας παρακαλώ μπορείτε να πετάξετε έξω τον θείο μου για να μπω εγώ;

-Συνδρομητής: Τον Κο Τάδε παρακαλώ;
Τεχνικός: Ο ίδιος..
Συνδρομητής: Με θυμάστε; Είxα καλέσει και πέρυσι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου