ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ

Ο ΕΛΓΑ ακόμα κοιμάται στην Βέροια εδώ και 2 μήνες οι αγρότες έχουν κάνει τα χαρτιά για να πληρωθούν από την ακαρπία και ο ελγα της Βέροιας κοιμάται και ονειρεύεται, πάνε ξανά πάνε οι αγρότες να δουν πότε θα πληρωθούν ,γιατί μια τους έλεγαν Χριστούγεννα θα κάνετε τα χαρτιά τίποτα τα Χριστούγεννα,τα κάνανε επιτέλους τα χαρτιά τον Ιανουάριο και λέγανε θα πληρωνόντουσαν μέχρι Φεβρουάριο,πέρασε ο Φεβρουάριος πέρασε και το Πάσχα και ακόμα οι κύριοι δεν έστειλαν τα χαρτιά στην Αθήνα για να μπουν σε σειρά να πληρωθεί ο κόσμος .....ο Καραμανλής προεκλογικά έλεγε οι αγρότες θα πληρωνονονται στο χωράφι,που είναι οι υποσχέσεις
να σημειώσουμε οτι στον ελγα της Βέροιας δουλεύουν γύρω στα 125 άτομα
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου