Σύμφωνα με την ετήσια αναφορά BrandZ από την Millward Brown που μελετάει την αξία των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων του πλανήτη η Google είναι πρώτη για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Αυτό δεν αποτελεί μεν έκπληξη αλλά σίγουρα η αξία του brand name είναι τεράστια αφού πια προσεγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια! H Microsoft έρχεται δεύτερη ενώ ακολουθούν η Coca Cola, η IBM, τα McDonalds και η Apple.
Πρέπει να τονίσουμε εδώ ότι η λίστα δεν μετράει την αξία των εταιριών αλλά την αξία των εμπορικών σημάτων (brands) με βάση το ποσοστό των κερδών της εταιρίας που προήλθαν από το συγκεκριμένο brand και άλλα ανάλογα στοιχεία.
Ας δούμε το Top 20 που πραγματικά παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον:
1. Google ($100 B)
2. Microsoft ($76.2 B)
3. Coca-Cola ($67.6 B)
4. IBM ($66.6 B)
5. McDonalds ($66.5 B)
6. Apple ($66.1 B)
7. China Mobile ($61.2 B)
8. GE ($59.7 B)
9. Vodafone ($53.7 B)
10. Marlboro ($49.4 B)
11. Walmart ($41 B)
12. ICBC ($35 B)
13. Nokia ($35.1 B)
14. Toyota ($29.9 B)
15. UPS ($27.8 B)
16. Blackberry ($27.4 B)
17. HP ($26.7 B)
18. BMW ($23.9 B)
19. SAP ($23.6 B)
20. Disney ($23.1 B)
21. Tesco ($22.9 B)
22. Gillete ($22.9 B)
23. Intel ($22.8 B)
24. China Construction Bank ($22.8 B)
25. Oracle ($21.4 B)
Όσοι θέλουν να διαβάσουν ολόκληρη την έρευνα μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν το σχετικό pdf από το BrandZ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου