Το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου θα στήσει στην κεντρική πλατεία της Βεργίνας η δημοτική αρχή. Στα πλαίσια της ανακατασκευής της πλατείας, ο κ. Παπαποστόλου και οι συνεργάτες του αποφάσισαν να παραγγείλουν ένα επιβλητικό άγαλμα που θα κοσμεί την πατρίδα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ήδη ο δήμαρχος και συνεργάτες του δημοτικοί σύμβουλοι επισκέφθηκαν τον γλύπτη στην Αθήνα και είδαν το σχέδιο του έργου, το οποίο τους εντυπωσίασε. Το άγαλμα θα στηθεί σε υπερυψωμένη κατασκευή και το καθαρό του ύψος θα είναι 4,60 μέτρα. Θα απεικονίζει τον Μ. Αλέξανδρο πάνω στο άλογο, κρατώντας στο υψωμένο χέρι του μια Σάρισα.
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου