
Στις επάλξεις της ΕΛ.ΑΣ. θα παραμείνει ο Διαμαντής Μαντζούνης, ο νεαρός αστυνομικός των ΜΑΤ που τον περασμένο Ιανουάριο έπεσε θύμα επίθεσης από τον «Επαναστατικό Αγώνα». Ο 22χρονος...
έδωσε δύο μάχες, την πρώτη για να κρατηθεί στη ζωή και τη δεύτερη για να μαζέψει τα συντρίμμια της ψυχής του, να ξεπεράσει το φόβο και να συνεχίσει να ζει όπως πριν.
Σήμερα βρίσκεται στην Κυπαρισσία μαζί με την οικογένειά του, που δεν έλειψε στιγμή από το πλευρό του στις δύσκολες ώρες που πέρασε. Οπως λένε στην «Εspresso» άνθρωποι του κοντινού περιβάλλοντος του Διαμαντή, ο ίδιος «αν και μπήκε με όνειρα στη Σχολή Δοκίμων Αστυφυλάκων, τα οποία βγήκαν όλα ψεύτικα, συνεχίζει να αγαπάει τη δουλειά του και θα παραμείνει στους κόλπους της Ελληνικής Αστυνομίας».
espresso
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου