Αγωνίζονται για το κύπελλο Ελλάδος στο 115 λεπτο της παράτασης οι φίλαθλοι των δύο ομάδων για πρώτη και τελευταία φορά συμμαχησαν γιατί θεώρησαν ότι το παιχνίδι ήταν στημένο μπήκαν λοιπόν μέσα και δεν άφησαν τίποτα όρθιο.Το αποτέλεσμα του αγώνα ήταν έως εκείνη την ιστορική στιγμή 1-1.Εχω την αίσθηση από συζητήσεις που έκανα αρκετά χρόνια μετά ότι σε αυτό το παιχνίδι όντως κάτι συνέβη.Το θέμα είναι ότι αυτοί έσπασαν το γήπεδο και μείς ας σπάσουμε πλάκα με τον Θανάση Βέγγο!!Αλλαξε ομάδα αγόρι μου...
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου