Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

"Νέα γρίπη και ΕΣΥ. Εμπειρία"

"Πριν από λίγες μέρες γύρισα από το Λονδίνο όπου κάνω το διδακτορικό μου. Εμφάνισα χθες συμπτώματα της γρίπης (βήχα, πόσο στις αρθρώσεις ακι υψηλό πυρετό), Αποφάσισα λοιπόν σήμερα το πρωί να πάω...

στο Πενεπιστημιακό Νοσοκομέιο Αλεξανδρούπολης (γιατί είμαι από τη Θράκη και θεώρησα ότι εκεί θα είναι τα πράγματα πιο οργανωμένα).
Έφτασα στο νοσοκομείο στις 7 το πρωί. Τι το ήθελα και γω τόσο πρωί Κυριακάτικα;;;; Με έβαλαν λοιπόν μαζί με τους γονέις μου σε μία αίθουσα αναμονής με τζαμαρία κρατήστε το αυτό για παρακάτω) και μία νοσοκόμα η οποία ήταν πανικόβλητη και έτρεμε μας έδωσε μάσκες. Μέχρι τις 8:30 περίμενα να έρθει ο γιατρός για να με δει!!!! Στο μεταξύ είχα πολύ πυρετό και πονοκέφαλο και δεν μου έδιναν ούτε ένα παυσίπονο! Ο γιατρός, λοιπόν, μπήκε μέσα στην αίθουσα, έβγαλε έξω τους γονέις μου και πήρε ιστορικό. Να σημειώσω ότι μου μιλούσε στον ενικό μέχρι που του είπα ότι στ Λνδίνο κάνω διδακτορικό, οπότε και άρχισε να μου μιλά στον πληθυντικό (αππέκτησα κύρος τότε). Εξέτασε το λαιμό μου και το ξυλάκι το άφησε πάνω στο τραπεζάκι (όλα τα μικρόβια διασκορπίστηκαν) και με ακροάστηκε εκεί μέσα στην τζαμαρία με αποτέλεσμα όποιος περνούσε από έξω να μπορεί να βλέπει όλη της εξέταση!!!!
Να σημειώσω εδώ κάτι πολύ σημαντικό. Ο γιατρός μου είπε ότι από όλα τα πιθανά κρούσματα που έιχε δει, εγώ ήμουν το πιο ύποπτο λόγω του ιστορικού και των συμπτωμάτων. Παρ' όλ' αυτά δεν πήρε επίχρισμα από το λαιμό μου ώστε να γίνει η ταυτοποίηση και να διαπιστωθεί αν έχω τελικά γρίπη ή όχι. Αντίθετα μου είπε ότι πλέον οι οδηγίες από το ΚΕΛΠΥΟ είναι να παίρνετια επίχρισμα μόνο σε βαριές περιπτώσεις! Δεδομένου ότι για να βγούν τα αποτελεσματα κάνουν 2 μέρες, αν κάποιος είναι βαριά περίπτωση....απλά την έβαψε! Όλοι οι άλλοι....τίποτα!
Στη συνέχεια με έστειλαν για ακτινογραφία θώρακος. Άλλο γέλιο εκεί. Δεν δεχόταν κανένας να μου βγάλει ακτινογραφία γιατί λέει δεν είχαν ειδικές προστατευτικές στολές! Τελικά μία χειρίστρια του μηχανήματος έβαλε μία στολή και δέχτηκε να βγάλει αυτή την ακτινογραφία. Αλλά για να με τοποθετήσει σωστά στο μηχάνημα φοβόταν να με αγγίξει και με ακουμπούσε με την άκρη του δαχτύλου της!!!!!!!
Στη συνέχεια και αφού περιμέναμε γύρω στη μία ώρα για να βγει η ακτινογραφία, αποφάσισαν να μου κανουν και μία γενική αίματος! Η νοσοκόμα που μου πήρε αίμα ντυθηκε λες και θα έκανε και γω δεν ξέρω τι! Προστετευτικά γυαλιά, προστατευτικό στα μαλλιά, ρόμπα, μπότες, τριπλά γάντια.... Τέλοσπάντων, ας πούμε ότι αυτό το έκανε για την προφύλαξη της!!!! Στο μεταξύ, ο γιατρός ήρθε πάλι με δει για να πάρει τα στοιχεία μου και ΔΕΝ φορούσε μάσκα, γιατί ξέχασε, όπως είπε στη νοσοκόμα!!!
Η ώρα έχει πάει 12:30. Είμαι στο νοσοκομέιο από τις 7 και ακόμα δεν έχω τελειώσει. Τότε εδέησαν να μου δώσουν ένα παυσίπνο/αντιπυρετικό. Το αστείο εδώ είναι ότι δεν είχαν ποτηράκια για να μου φέρουν νερό, αλλά μου το έφεραν σε ένα κουπάκι! Αισθάνθηκα σαν σκύλος που πίνει νερό!!!
Στις 12:45 βγαίνει και η εξέταση αίματος η οποία είναι μία χαρά. Βέβαια μου είπαν αν είχα λευκά πάνω από 20,000 θα μου έκαναν εισαγωγή. Τώρα γιατί αρρώστεια θα με περιέθαλπταν από τη στιγμή που δεν μου έκαναν εξέταση για γρόιπη δεν μου το διευκρίνησαν!!!
Αφού, λοιπό, βγήκαν και οι αιματολογικές εξετάσεις και χάρηκα και είπαν τι καλά θα πάω σπίτι μου να ξεκουραστώ, μου είπαν ότι έπρεπε να κάνω και εξετάσεις ούρων για να αποκλείσουν και την ουρολοίμωξη!!!! Αν και όπως είπαν ήταν απίθανο να έχω ουρολοίμωξη γιατί δεν έιχα κανένα σύπμτωμα!!!
Εκέι αγανάκτησα και σηκώθηκα να φύγω! Η ώρα ήταν 1, είχα 6 ώρες στο νοσοκομείο, όπου πήγα για να μου κάνου εξετάσεις που δεν θα μπορούσα να κάνω αλλού και αυτοί δεν ασχολούνταν με τη γρίπη και την ταυτοποίηση της. Στο μεταξύ έιχαν έρθει και άλλα ύποπτα κρούσματα, τα οποία τα έιχαν αρχικά 1 ώρα και περίμεναν στην αυλή μέσα στον ήλιο και μετά τα έβαλαν σε ένα (1) θάλαμο, χωρίς να δώσουν μάσκες στους συγγενείς. Στη έξοδο αντιμετώπισα έναν νοσηλευτή, ο οποίος μου έκανε τρομερή επίθεση που ήθελα να φύγω Μου είπε με πάρα πολύ άσχημο τρόπο ότι είμαι υποχρεωμένη να κάνω ό,τι εξετάσεις μου πουν, ότι το νοσοκομέιο δεν είναι εστιατόρειο να φεύγουμε όποτε θέλουμε, ότι αν χρειαστεί θα περιμένω μέχρι την ε΄πομενη μέρα το πρωί!!!! Όταν του είπα ότι οι εξετάσεις μου είναι καθαρές και ότι εξέταση για γρίπη δεν μου έγινε, μου είπε κατα λέξη “Τι λες μωρέ κυρά μου!!!! Και πού ξέρεις εσύ τι εξετάσεις σου κάναμε;” Όταν του είπα ότι ο γιατρός ο ίδιος μου είπε ότι δεν ψάχνει για πρίπη αλλά για τυχόν επιπλοκές, μου ξαναείπε: “Τι λες κυρά μου; Και πού ξέρεις εσύ;” Η συμπεριφορά τπυ με εξόργισε και κατευθύνθηκα προς την έξοδο. Με ακολούθησε και με απείλησε ότι έχει τα στοιχεία μου και θα φωναξει την αστυνιμία να με πάνε με χειροπέδες στο νοσοκομείο, γιατί είμαι δημόσιος κίνδυνος!!!!
Και να σχολιάσω τώρα εγώ, αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι είναι οι ίδιοι πανικόβλητοι με τη γρίπη, η οποία από ό,τι ακούω αντιμετωπίζεται παντού σαν απλή γρίπη και ο ασθενής παραμένει σπίτι του, οι άνθρωποι αυτοί λοιπόν στο νοσοκομείο δεν συντελούν στη διάδοση του πανικού; Οι άνθρωποι αυτοί δεν θα έπρεπε να δείξουν πιο πολύ σεβασμό σε έναν άνθρωπο άρρωστο; Οι άνθρωποι αυτοί δεν θα έπρεπε να προβούν σε εξετάσεις που αν μη τι άλλο απλά θα διευκρίνιζαν αν έχω ή όχι τη γρίπη; Δεν θα έπρεπε να μου δώσουν το περίφημο TAMIFLU από τη στιγμή που τα συμπτώματα είχαν λιγότερο από 24 ώρες που εμαφνίστηκαν (μέχρι 48 ωρες πιάνει) και να καλύψουν με χημειοπροφύλαξη τόσο εμένα, αλλά όσο και τους γονείς μου οι οποίοι άυριο θα πάνε στη δουλειά τους και δυνητικά μπορεί να μεταφέρουν τον ιό;
Συγνώμη, αλλά η πρώτη μου εμπειρία από το ΕΣΥ (ευτυχώς δεν αρρωσταίνω συχνά) ήταν κάτι παραπάνω από αρνητική! Άλλη φορά σε ιδιωτική κλινική. Θα κόψω πό παντού αλλά στο εσυ δεν ξαναπάω με τίποτα! 7 μισή ώρες ταλαιπωρία! Αλίμονο σε όσους δεν έχουν την οικονομική άνεση να το κάνουν...."
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ
ΑΠΟ troktiko
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ 19 ΜΗΝΕΣ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΚΕΙ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΛΑ....ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΤΡΕΜΩ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΩ ΒΑΡΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩ ΣΕ ΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΣΥ.ΤΡΕΜΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΧΩΝΩ....ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ....ΤΡΕΜΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ.....ΤΡΕΜΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ....ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΑΥΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ...
ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ anopetra-eleos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου